پارامترهای ثبت‌نام

دوره مهارت های شنیداری (Listening)

Improve Listening Skills

درک مطلب شنیداری بخشی از مهارت های ارتباطی مانند درک مطلب خواندن و نوشتن است. درک شنیداری دارای فرآیندهای چندگانه درک در زبان همراه  تفسیر و گفتار است.

 این مهارت ارتباطی با یادگیری شناختی مرتبط است زیرا با توسعه حافظه، توجه، گستره و عمق واژگان، دستور زبان و نظارت بر درک مطلب همراه است.

پس گوش دادن، تفسیر زبان گفتاری است و این شامل شناخت گفتارهای اصوات، درک معنای تک تک کلمات یا درک ساختار جملاتی است که ممکن است در یک گفت و گو یا گفتمان بیان شود.

 اهمیت تشخیص زمینه در گوش دادن به این معنی است که فرد می تواند آنچه را که می شنود به دنیای واقعی که در آن زندگی می کند مرتبط کند، زیرا می تواند مفاهیم را به صورت نمادین با زبان تشخیص دهد و آنها را به هم پیوند دهد تا آنچه را که می شنود درک کند و به آن معنی ببخشد.

 آگادمی دکتر جوزدانی با تکیه بر منابع به روز و تجربه علمی آکادمیک چند دهه، شما را تا رسیدن به سطح مطلوب درک شنیداری برای آزمون های بین المللی و نیز موقعیت های روزمه همراهی می کند.

 شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر از دوره ارتقاء مهارت های شنیداری زبان انگلیسی و برخورداری از مشاوره رایگان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره رایگان


  • استاد: اعظم جوزدانی
  • شاگردان ثبت‌نام شده: هنوز شاگردی در این درس ثبت‌نام نشده است
ثبت‌نام خود (دانشجو)
ثبت‌نام خود (دانشجو)